El curs és personalitzat, per a què cadascú trobi el seu camí i afinitats en el llenguatge plàstic, de manera relaxada i gaudint en l’aprenentatge. Està indicat tant per aquelles persones que us inicieu en l’art plàstic com per aquelles que ja teniu nocions bàsiques i voleu ampliar els vostres coneixements. També per a tots els que vulgueu complimentar el vostre procés creatiu experimentant amb altres llenguatges plàstics.
Per entendre el llenguatge plàstic aprenem a mirar, a descobrir les ombres i la llum, els colors, la perspectiva, experimentant, buscant el nostre propi traç i la nostra pròpia idea del què volem representar.
Practicarem tant tècniques seques, com grasses, com aquoses: llapis, grafit, carbonet, tinta xina, ceres, oli, acrílic, aquarel·la, pastel... Utilizem materials lliures d’olors, olis amb base aigua i respectuosos amb el medi ambient.
- Curs de dibuix i pintura personalitzat
- Tots els nivells: no es necessita una experiència mínima
- Horaris de dilluns a divendres
- Grups reduïts